vrijdag 3 augustus 2012

Mijn droom en het gevaar

Mijn droom en het gevaar

Ik heb een droom en die komt in gevaar

Ik wil mijn droom waarmaken; Sportkleding maken voor vrouwen, waarzin ze zich mooi voelen en net dat duwtje in de rug geeft om wél te gaan sporten.
En die droom komt nu in gevaar.

Het is lastig een merk op te bouwen zonder marketing budget. Eigenlijk met alleen budget om de kleding te laten produceren en jezelf een beetje in leven te houden. Precies datgene waar ik nu tegen aan loop.
Al mijn spaargeld zit er in en dat is niet genoeg. De tijd dringt als je een eigen lijn op wilt zetten, want je moet alles van tevoren financieren. En dan moet het eigenlijk gelijk goed verkopen. Maar hoe kan het gelijk goed verkopen, als mensen je merk nog niet kennen?

Evou is momenteel alleen via de webshop te koop en via beurzen. Deze beurzen zijn hét moment om te passen en te kopen tegen lagere prijzen, door de speciale beursacties. Deze beurzen zijn duur, maar wel een groot succes gebleken. Het bewijs dat ik de plank niet heb misgeslagen zijn ook de reacties die ik krijg. (Check o.a. de webshop om reacties te lezen! http://www.evou.nl/Klantervaringen )
Terwijl ik zelf nog dacht dat wij vrouwen misschien nog voor ‘safe’ gaan en een t-shirtje zouden kiezen, kiezen we massaal voor het jurkje. Logisch; want niets zo vrouwelijk als een jurkje! Het gaat goed, maar nog niet goed genoeg.

Het voelen en passen van de kleding is erg belangrijk bij een nieuw merk. Want dan weet je pas wat het je te bieden heeft en welke maat je daadwerkelijk moet kopen.
En daarom, en om Evou te laten blijven bestaan, organiseer ik sportmode feestjes. Waar jij wilt, hoe laat jij wilt, wanneer jij wilt! Voor een leuke avond met vriendinnen, een vrijgezellenfeestje, een clubavondje. Voor vrouwen. Voor jou en voor mij en voor Evou. Zodat jij kennis kunt maken of je vriendinnen kennis kunt laten maken. Want Evou heeft de overtuigingskracht als je het aantrekt. Dan hou je het aan en dan wil je man of vriend ook dat je het aan houdt. Dan lopen ze graag naast je, als je een rondje gaat joggen of tennissen of gewoon sporten.
Je kunt Evou op deze manier helpen. En mij; zodat ik er voor kan zorgen dat vrouwen zich mooi voelen tijdens het sporten. Gezien willen worden en daarom juist durven te gaan sporten. Want van sporten word je nog mooier; het is een uitlaadklep, het versterkt je spieren, je gezondheid.
Dus boek een ontspannen avondje Evou passen, voelen, showen en kopen. Of koop gelijk op de webshop een mooi tenue. Past het niet? Kun je natuurlijk altijd ruilen of retourneren.
http://www.evou.nl/evou_feestjes

Zeg het voort! Deel het met je vriendinnen, kennissen, via facebook (https://www.facebook.com/EvouSportswear ), twitter (https://twitter.com/Evou_Sportswear ), linkedin. Via de mail of schrijf je in voor de nieuwsbrief en houd de website in de gaten. Want de wintercollectie komt er aan. Tenminste; daar ga ik voor. Maar daar heb ik jullie hulp wel bij nodig. Je kunt de wintercollectie nu al kopen! Met jouw bestelling kan ik de wintercollectie financieren en krijg je een heel jaar lang korting op alles wat je verder nog besteld. Het is nu nog geen winter, maar straks in September krijg je je cadeautje op de mat. Thuisgestuurd, met extra voordeel voor de rest van het jaar! Of haal je bestelling op tijdens de modeshow.
http://www.evou.nl/Wintercollectie

Laat ik het nog wat beter maken: Koop voor 50 euro een bon, hiermee kun je een bedrag van 75 euro uitgeven in de webshop vanaf 2 oktober. Of koop een bon van 100 euro en geef 150 euro uit in de webshop. Je kunt ook nog een bon van 200 euro kopen en daarmee, maar liefst 300 euro uitgeven in de webshop! Dat betekent dat je 100 euro voordeel hebt! Een win voor jou, een win voor mij en een win voor Evou.
http://www.evou.nl/e-voucher

Steun me ook door je stem uit te brengen voor The Next Entrepreneur op: http://www.thenextentrepreneur.nl/profiel/948/dorien-dek.htm Hier mee kan ik geld winnen om Evou een duwtje in de rug te geven. Zodat ik jou een duwtje in de rug kan geven. Dus maak jezelf blij of verras je vriendin of je  vrouw!!

Daarnaast nodig ik jullie allemaal uit om aanwezig te zijn bij de modeshow, waar ik de wintercollectie en de zomercollectie zal presenteren. Daar kun je tevens je bestelling ophalen en genieten van een lekker glaasje prosecco, de show, een borrel achteraf en de kleding. Vrouwen onder elkaar. Genieten van mode, een avondje uit. Laten we er voor gaan. Met z’n allen. Omdat we er allemaal mooi uit willen zien. Jij toch ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten