woensdag 26 juni 2013

"Andere tijden sport"


Het is even geleden dat ik een blog heb geplaatst. En dat terwijl ik juist van plan was elke week een leuke blog te schrijven.
Gewoon omdat ik het leuk vind.
Echter; dat is duidelijk even anders gelopen. Ongeveer 7 weken geleden kreeg ik erg last van mijn rug. Dat heb ik ieder jaar wel een keer en meestal is dat binnen een aantal dagen wel over. De laatste keer was wat langer geleden en toen heeft het ook wat langer geduurd voordat ik hersteld was.
Laten we zeggen; een week. Maar dit keer is het anders. Ik heb er namelijk nog steeds last van. Ik heb 4 weken plat gelegen en ik kan je vertellen; liggend werken is geen pretje. Of eigenlijk is het zeer onhandig. Zeker met pijn. Maar goed ondertussen ben ik een stuk fitter, maar het is nog niet over.






Let's GO!

Fantastisch!
Helemaal blij was ik toen de deadline van de crowdfunding-actie voor Evou in zicht kwam. Nou ja ik bedoel; ik was blij toen ik het bedrag binnen haalde voor de deadline. Helemaal te gek!
Iedereen die mij geholpen heeft, in welke vorm dan ook, DANK je wel!!! Dankzij je hulp ben ik weer een stap verder gekomen met Evou.

Evou is groeiende en dat is fijn om te zien! Al het geld dat weer binnen komt van verkoop gaat direct naar de nieuwere collecties; om ze tevens te verbeteren, zodat het nog beter wordt.
Een mooie uitdaging!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten