maandag 4 februari 2013

"Ik heb Evou voor vrouwen opgezet"

Ik ben waarschijnlijk vrij idealistisch ingesteld, maar tegelijkertijd ben ik heel realistisch. Ik kan heerlijk dromen en filosoferen over hoe iets er uit komt te zien en het daarna gelijk omzetten in concrete plannen. En ik doe het dan ook. Tenminste; als ik er brood in zie, het past bij de weg die ik al ben ingeslagen en als die weg nog de juiste weg is. En het is de juiste weg, als het goed voelt.

Dat heb ik dus ook gedaan toen ik Evou startte. Gedroomd en gefilosofeerd over de mogelijkheden. Zoveel vrouwen die vinden dat sportkleding niet goed zit, dat ze zich daar niet prettig in voelen. En dat is volgens mij nou net wat vrouwen nodig hebben; zelfvertrouwen. Jawel; kleding draagt daar enorm aan bij mannen! Kleren maken de man; ja en de vrouw. Want stel nou dat je sportkleding hebt waar je je mooi en prettig in voelt? Dan ga je toch wel graag sporten? Of in ieder geval is dat een stap in de goede richting. En dat is dus mijn doel; Vrouwen net dat zetje in de rug geven om wel te gaan sporten!

Dat zou je dan weer best idealistisch kunnen noemen.




Je zou ook kunnen zeggen dat ik af ga op mijn intuitie. Ik heb in ieder geval gemerkt dat het heel erg verstandig is om op mijn intuite af te gaan, want zij heeft altijd gelijk gekregen. Gekregen inderdaad, want oh zo vaak heb ik niet geluisterd. Iets voelt niet goed om te doen, maar als ik dan mijn zogenaamde ratio erbij haalde, kon ik toch in 1x het gevoel hebben om het wel te doen. En jawel; achteraf bleek dat dan toch niet helemaal de juiste beslissing.

Dat is ook met Evou natuurlijk zo; de ratio's willen wel eens wat anders zeggen dat mijn gevoel. Nou staan vrouwen wel bekend om hun goede intuitie, ook daar zou ik dan op zo'n moment een vraagteken achter kunnen zetten. Want stel nou, dat juist op dit moment mijn intuitie mij in de steek laat.... En laat dat nou net nooit het geval zijn!

Gelukkig heeft het me nooit genoeg weerhouden. Want Evou is er! En op 14 februari bestaat Evou 1 jaar. Prachtige dag; de dag van de liefde. Evou is ook uit liefde geboren. Liefde voor het ontwerpen, voor de sport en voor gezondheid en dat speciaal voor vrouwen.
Daar ga ik volgende week maar eens een glaasje op drinken! Doe je mee??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten