dinsdag 16 april 2013

Een bijgewerkte koers

Meer focus op het Hardloopjurkje

Ja precies; meer focus op het hardloopjurkje.
Afgelopen jaar heb ik gekeken, geluisterd, afgetast en geprobeerd; wat wil de vrouw aan bij het hardlopen. Ik ben natuurlijk zelf vrouw, maar ik heb altijd met een sportersoog gekeken naar sportkleding. Daar kwam verandering in toen ik begon met teamkleding en nu ik begonnen ben met Evou weet ik weer veel meer over wat wij vrouwen nou eigenlijk leuk vinden.

En daarom; meer focus op het jurkje! Want wat zijn ze populair; de jurkjes om in hard te lopen!
Dat had ik niet verwacht! Tenminste niet toen ik mijn eerste collectie liet fabriceren. Ik dacht; de dames gaan toch voor 'safe'; een t-shirt en een 3/4 tight. Niets blijkt minder waar; de jurkjes, waar we ons zo vrouwelijk in kunnen voelen, ook tijdens het sporten; die zijn populair! Elke keer weer verbaas ik me daar over, maar tegelijkertijd is het logisch. Want het jurkje is vrouwelijk, bijna sexy en kleedt mooi af omdat het uit 1 stuk bestaat.
En dat onderscheidt Evou dan ook van andere sportmerken; vrouwelijke sportkleding!



Fijn om daar achter te komen, want dat heeft me doen besluiten meer focus op de jurkjes te gaan leggen. Ik wil jullie blij maken met meer keuze. Want dat was nou net iets dat nog niet helemaal mee kon komen; de keuze was beperkt.
Dat komt natuurlijk omdat ik alles moet voorfinancieren en 300 meter stof heb je niet zo maar op. Dus waren de kleuren van de tweede collectie een beetje van hetzelfde.
Gelukkig heb ik een nieuwe stof en daarmee kan ik opnieuw gaan combineren; zo kan ik meer aanbieden en meer meiden en dames blij maken met een supervrouwelijke hardloopjurk!

De eerste schetsen staan al op de webshop. Zie hieronder wat het gaat worden! Ik heb speciaal voor deze edities ook de prijs aangepast; zodat er nog meer vrouwen zich vrouwelijk kunnen gaan voelen tijdens het sporten. Want dat is natuurlijk wel iets waar we graag naartoe willen!

Welke versie zou jij willen hebben? De bovenste of de onderste?




1 opmerking: