maandag 8 april 2013

Evou op OnePlanetCrowd

Zul je altijd zien! Zit je een complete blog te typen, druk je op opslaan. Blijkt internet er echt anders over te denken! Dus we beginnen weer vrolijk overnieuw ;-)
Ik wilde dus wat vertellen over investeren.
Investeren in Evou. Want dat is het plan; dat jij kunt investeren in Evou.
Bij investeren denken we vaak aan grijze mannen in pak, die het hebben gemaakt in de zakenwereld. En bij de grote investeringen is dat ook zo, maar daar wil ik het niet over hebben.



Crowdfunding; daar wil ik het wel over hebben. Want crowdfunding is laagdrempelig EN voor iedereen! Ja dus ook voor jou! Crowdfunding is voor de crowd. Het gaat dan ook niet om miljoenenbedragen maar om kleine investeringen, waar je ook echt wat voor terug krijgt. Interessant voor jou en interessant voor Evou.
Want wat is nou het idee? Op oneplanetcrowd.nl kun je mee-investeren in Evou. Het is heel simpel; je kiest een optie uit de rechter rij en dat reken je af. Zo kun je dus een nieuw Evou-jurkje kopen, voor maar 75 euro. En dan heb je geinvesteerd!

Ik ben begonnen met deze actie om een nieuwe kleurlijn voor Evou te laten produceren. Het is namelijk zo dat ik alle collecties vooraf moet financieren. Zodra de wintercollectie er net is, moet de zomercollectie ook alweer betaald worden en dat is voor een start-up best pittig. Via deze weg, kan ik jullie alvast nieuwe kleding verkopen en kunnen jullie mij helpen de complete collectie te laten maken. Daarbij heb ik goed geluisterd naar wat jullie graag zouden willen. Dat was blauw en graag een wat frissere kleur blauw. Dus daar ben ik voor gegaan.


Speciaal voor deze actie heb ik voor de mannen onder ons een mannen shirt gemaakt! Alleen te krijgen via oneplanetcrowd.nl Dus mannen; sla je slag nu het kan! Ik heb van velen van jullie gehoord; wanneer komt die mannenlijn nou? Bij deze; een voorproefje, voor wie weet wat ooit gaat komen ;-)



Uiteraard zijn er nog veel meer mogelijkheden om mee te doen met deze actie. Zo kun je ook geld investeren. Je krijgt over 2 jaar je geld terug met rente. En die rente is hoger dan bij de bank! Het moet natuurlijk wel interessant zijn ;-) Je kunt ook je hele team aankleden met t-shirts. Zelfs je eigen artikelen ontwerpen! Wat jij wil.

Het doelbedrag is 15.000,- EUR. Daarmee kan ik precies mijn collectie maken. Daarvoor heb ik tot eind mei de tijd. Als ik het doelbedrag niet haal; dan krijg je gewoon je geld terug. Fijn toch? Alleen krijg je dan niet zo'n mooi special t-shirt, of jurkje of rente of een van de andere opties. En kan ik mijn collectie niet produceren.

Het voordeel is dus dat je maar een klein bedrag heft te investeren en de risico's minimaal zijn.
Dus sla je slag; koop een shirt, jurkje, rente, of iets anders en help Evou! Doe je ook mee??
Voor eind mei moet ik zoveel mogelijk investeerders zoals jij hebben gevonden. Ik zou het fantastisch vinden als je mee doet en als je mijn berichtje zou willen delen. Wie weet ken jij veel sportsters (en nu ook sporters!) die wel eens wat anders willen!
Alvast bedankt!!

Groetjes X Dorien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten