donderdag 25 april 2013

Koninginnedag

 Het is bijna zover!

Een van de belangrijkste momenten van het jaar staat voor de deur; Koninginnedag. Elk jaar al een feest, maar dit jaar nog groter! Ik ben heel erg benieuwd wat deze dag gaat brengen.
Hopelijk alleen maar veel vreugde en veel feest. En als ik op dit moment naar buiten kijk; net zo mooi weer als vandaag!




Het begint altijd al met Koninginnenacht, maar dit jaar is het echt 30 april om 10 uur; de abdicatie.... Normaal ben ik niet zo van het tv kijken, maar dit jaar verwacht ik dat ik toch stiekem aan de buis gekluisterd zit. De Koningin die aftreedt; een bijzondere gebeurtenis... En natuurlijk een nieuwe Koning en Koningin. Ik denk dat ze het fantastisch gaan doen! Volgend jaar dus; Koningsdag en wel op 27 april. Het staat maar vast in mijn agenda :-)

Wat ik eigenlijk wel jammer vind; het hele gedoe om het koningslied. Ik bedoel; probeer maar eens een lied te maken dat iedereen mooi vindt, dat alle type zangers en zangeresen goed tot hun recht laat komen. Dat kan simpel weg niet. Dus een onmogelijk taak en een onmogelijk liedje. En toch jammer dat ze het hebben teruggetrokken. Ik denk dat we met z'n allen een beetje boos zijn op de economie en regering en dat nu lekker even kunnen afreageren op het koningslied. Heerlijk! Wel jammer...



Zoals jullie wellicht al lang hebben gezien, heb ik ook aan Koninginnedag gedacht met Evou. De Trix'Dress. En wat loopt'ie goed! Dat had ik niet verwacht, maar ik vind het erg leuk! Er zijn er nog een paar, dus als je er nog 1 wil; pak je kans! http://www.evou.nl/trixdressroom

Het jurkje kun je ideaal aan op Koninginnedag en uiteraard ook daarna! Want je kunt er gewoon in sporten. Wel zo fijn ;-) Ook fijn is dat je niet bang hoeft te zijn om te gaan zweten aankomende 30 april, want het is vochtafdrijvend en die zweetplekken zijn dus verdampt voordat er ook maar iets zichtbaar is. Ideaal toch?

Om alvast een beetje in de stemming te komen; hierbij nog een keer ons best hilarische filmpje van de Trix'Dress....Trix'Dress story

Geniet er van aankomende dinsdag!! Vergeet niet te feesten ;-)
Alleen; waar ga jij dat doen?? Heb je goeie tips??

Ik hoor het graag!

Groetjes! X Dorien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten